WEKO3
アイテム
Encouraging Critical Thinking in University-Level English Classes in Japan: context, challenges, and practical strategies
https://atomi.repo.nii.ac.jp/records/3655
https://atomi.repo.nii.ac.jp/records/365536c01846-e4c5-41ea-8e50-1d1626670e5d
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2021-05-12 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Encouraging Critical Thinking in University-Level English Classes in Japan: context, challenges, and practical strategies | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
BULLSMITH, Christofer
× BULLSMITH, Christofer |
|||||
著者(ヨミ) | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 7426 | |||||
姓名 | ブルスミス, クリストファー | |||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 7427 | |||||
姓名 | BULLSMITH, Christofer | |||||
著者所属 | ||||||
値 | 跡見学園女子大学 | |||||
著者所属(英) | ||||||
言語 | en | |||||
値 | ATOMI UNIVERSITY | |||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | Critical thinking is a key skill in the modern world. This paper discusses the challenges to encouraging critical thinking in EFL classes in Japan, including the local understanding of key terms, the social and educational context, and the absence of critical thinking in many set curricula and coursebooks. Practical workarounds and detailed suggestions for encouraging critical thinking despite these challenges are provided. | |||||
書誌情報 |
跡見学園女子大学文学部紀要 en : JOURNAL OF ATOMI UNIVERSITY FACULTY OF LETTERS 号 55, p. A109-A122, 発行日 2020-03 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 1348-1444 | |||||
フォーマット | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | application/pdf | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 跡見学園女子大学 | |||||
出版地 | ||||||
値 | 東京都文京区 | |||||
出版者(ヨミ) | ||||||
値 | アトミガクエンジョシダイガク | |||||
資源タイプ | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | text |